Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

ITIL® 4 Foundation

2 250 zł 16 h

„Czwarta rewolucja przemysłowa”. Cyfrowa transformacja naszego świata prowadzi do nieuniknionych interakcji między ludźmi, technologiami cyfrowymi i zasobami fizycznymi. Jest to środowisko coraz bardziej dynamiczne i złożone, wymagające od organizacji coraz większej elastyczności i stale ulepszanego wyposażenia.

Jednym z narzędzi skutecznego zarządzania jest biblioteka ITIL – zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami informatycznymi.

ITIL® 4 Foundation to dwudniowy kurs wprowadzający uczestników w nową odsłonę biblioteki zarządzania usługami informatycznymi. Biblioteka ITIL v3 opisywała 26 procesów i 4 funkcje uporządkowane w pięciokrokowy Cykl Życie Usługi (Service Lifecycle); w nowej wersji biblioteki – ITIL4, wciąż można dostrzec elementy znane z ITIL v3, uporządkowane jednak nieco inaczej za pomocą koncepcji Service Value Stream. Kurs ITIL 4 Foundation pozwoli zmapować pojęcia dobrze znane z wersji 3 biblioteki na te używane w jej 4 wersji oraz zrozumieć język, kluczowe koncepcje i definicje używanych w świecie usług cyfrowych.

Szkolenie realizowane jest przy współpracy partnerskiej z firmą INPROGRESS 

Cele:

  • porównanie podstaw ITIL v3 z nowym kształtem ITIL 4,
  • przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu biblioteki ITIL4, dzięki której będą mogli, w świadomy sposób uczestniczyć w zarządzaniu usługami,
  • przygotowanie uczestników do egzaminu Foundation Certificate in IT Service Management.

Korzyści ze szkolenia:

  • zrozumienie nowych koncepcji – Service Value System(SVS) i Four Dimensions of Service Management,
  • zapoznanie z 34 praktykami (ITIL Practices),
  • zrozumienie siedmiu pryncypiów (Guiding Principles),
  • liczba PDU: 18.

Adresaci:

  • osoby zainteresowane rozpoczęciem kariery w obszarze zarządzania usługami informatycznymi,
  • menadżerowie ITSM i osoby pragnące się rozwijać w kierunku zarządzania usługami informatycznymi,
  • osoby spoza IT zaangażowane w definiowanie wymagań lub weryfikowanie jakości usług informatycznych,
  • osoby zainteresowane uzyskaniem certyfikatu ITIL® 4 Foundation,
  • posiadacze starszych certyfikatów ITIL, pragnący uaktualnić wiedzę.

Czas trwania:
Część teoretyczna trwa dwa dni. Trzeciego dnia odbywa się egzamin na poziomie Foundation.

W przypadku szkoleń weekendowych, część teoretyczna trwa 2 dni, a egzamin odbywa się drugiego dnia po zakończeniu szkolenia.

Egzamin i certyfikacja:
Egzamin ITIL 4 Foundation:

  • test składający się z 40 pytań jednokrotnego wyboru,
  • czas trwania: 60 minut,
  • kandydaci podchodzący do egzaminu w języku innym niż ojczysty mogą otrzymać dodatkowy czas (25% = 15 minut) na rozwiązanie zadań w egzaminie,
  • próg zaliczenia: 26 punktów (65%),
  • język angielski,
  • niedozwolone są żadne materiały dodatkowe.

Egzamin ITIL 4 Foundation odbywa się trzeciego dnia po zakończeniu kursu.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać wypełniając 
formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- ilość godzin: 16
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 1 400 zł (cena za szkolenie) + 850 zł (cena za egzamin)

Kursy i szkolenia
Uniwersytet Trzeciego Wieku
Centrum Projektów Edukacyjnych
Studia podyplomowe
Studia I i II stopnia
Oferta edu
Przedszkole WSG
żłobek WSG
  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI