Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Pogadaj z pracownikiem – informacja zwrotna i rozmowy podsumowujące

520 zł

Program:

MODUŁ I: Przygotowanie do rozmowy:

  • Po co przygotowywać się do rozmowy?
  • Kilka słów o nas i o innych – różnica w postrzeganiu siebie i innych – ćwiczenie,
  • Jak przygotować się do rozmowy? – cele, potrzeby – omówienie narzędzi,
  • Ocena – co to znaczy? – dyskusja,
  • Co czuję przed rozmową? – ćwiczenia,
  • Informacja zwrotna a rozmowa podsumowująca -omówienie, wymiana doświadczeń.

MODUŁ II: Przeprowadzenie spotkania:

1. Informacja zwrotna:

  • Krótko o wzajemnej komunikacji,
  • W jakich okolicznościach udzielamy informacji zwrotnej? – dyskusja, ćwiczenia,
  • Jak szybko powiedzieć to, co ważne? - informacja zwrotna dobra i zła – omówienie, ćwiczenia.

2. Rozmowa podsumowująca:

  • Rozpoczęcie rozmowy – jak się do tego zabrać, co jest najtrudniejsze? Omówienie, dyskusja,
  • Prowadzenie rozmowy – główne elementy, emocje, fakty, metody, chwalenie i upominanie – omówienie i ćwiczenia,
  • Trudne zachowania podczas rozmowy, kiedy poziom cierpliwości się obniża,
  • Podsumowanie i zakończenie spotkania – czyli co robimy od jutra? Wspólne ustalenia i cele.

3. Ocena roczna:

  • Krótkie omówienie,
  • Różnica pomiędzy oceną roczną i rozmową podsumowującą,
  • Wady i zalety .

MODUŁ III: Po rozmowie:

  • Podsumowanie wniosków i wyników spotkania z daną osobą – omówienie, dyskusja,
  • Przygotowanie planów i celów do realizacji przez pracownika, informacja do pracownika – narzędzia.

Cele:
Zrozumienie sensu prowadzenia takich spotkań – po co to robimy? Określenie głównych założeń i celów do realizacji – co chcemy przez to uzyskać, do czego to jest potrzebne? Uświadomienie, co się z nami dzieje i co dzieje się z pracownikiem w tym czasie – emocje nasze i Wasze.

Adresaci:

  • właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy komórek organizacyjnych,
  • osoby odpowiadające za grupy robocze, projektowe i zespoły pracownicze,
  • osoby ciekawe siebie i przygotowujące się do ważnych rozmów – również z bliskimi.

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI