Program:
1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:
2. Strona na Facebooku:
3. Konto na Instagramie:
4. Konto na Twitterze:
5. Konto na Youtube:
6. Konto na LinkedIn:
7. Wybór najlepszego kanału społecznościowego:
Cel:
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie dają media społecznościowe. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi trendami w social media, zasadami komunikacji i wyboru kanałów odpowiednich dola jego biznesu. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił wybrać odpowiednie dla siebie i swojego biznesu konto sposób efektywny prowadzić konto na Instagramie, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 16,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 1 050 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17