Program:
Moduł I:
Moduł II:
Moduł III:
Moduł IV:
Moduł V:
Moduł VI:
Cele:
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najnowsze trendy w budowaniu marki pracodawcy. Zapoznają się z zasadami employer brandingu wewnętrznego i zewnętrznego, które pomogą im pozyskać najlepszych pracowników na rynku. Dowiedzą się, jak komunikować wartości marki w nowych mediach i jak stworzyć strategię employer brandingową.
Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu HR oraz public relations odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17