Storytelling – przyciągnij klientów dzięki opowiadaniu historii
1 050 zł
8 h
Program:
Moduł I:
- Czym jest storytelling?
- Kiedy historia jest „dobra”
- Przykłady historii, które poruszyły świat
Moduł II:
- Monomit i archetyp, czyli jak budować historie
- Mit założycielski w firmie
- Odpowiedni typ narracji
Moduł III:
- Zasady budowania historii
- Początek, który wciąga
- Rozwnięcie, które angażuje
- Zakończenie, które pozostaje w pamięci
- Bohater, który ma znaczenie
Moduł IV:
- Historie, które sprzedają
- Storytelling w budowaniu marki osobistej
- Storytelling dla liderów
Moduł V:
- Jak przedstawić wartości firmy w opowieści?
- Storytelling w mediach społecznościowych
- Podstawy wystąpień publicznych i prezentacji
Cele:
Apple, Ford, Lego, Coca Cola, Ikea - co łączy te marki? Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monomit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizują, jak robią to najwięksi i najlepsi. Nauczą się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, menadżerów, PRowców, freelancerów i osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 1 050 zł