Program:
Moduł I:
Moduł II:
Moduł III:
Moduł IV:
Moduł V:
Cele:
Apple, Ford, Lego, Coca Cola, Ikea - co łączy te marki? Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monomit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizują, jak robią to najwięksi i najlepsi. Nauczą się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, menadżerów, PRowców, freelancerów i osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 1 050 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17