Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Storytelling – przyciągnij klientów dzięki opowiadaniu historii

1 050 zł 8 h

Program:

Moduł I:

  • Czym jest storytelling?
  • Kiedy historia jest „dobra”
  • Przykłady historii, które poruszyły świat

Moduł II:

  • Monomit i archetyp, czyli jak budować historie
  • Mit założycielski w firmie
  • Odpowiedni typ narracji

Moduł III:

  • Zasady budowania historii
  • Początek, który wciąga
  • Rozwnięcie, które angażuje
  • Zakończenie, które pozostaje w pamięci
  • Bohater, który ma znaczenie

Moduł IV:

  • Historie, które sprzedają
  • Storytelling w budowaniu marki osobistej
  • Storytelling dla liderów

Moduł V:

  • Jak przedstawić wartości firmy w opowieści?
  • Storytelling w mediach społecznościowych
  • Podstawy wystąpień publicznych i prezentacji

Cele: 
Apple, Ford, Lego, Coca Cola, Ikea - co łączy te marki? Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monomit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizują, jak robią to najwięksi i najlepsi. Nauczą się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.

Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, menadżerów, PRowców, freelancerów i osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając 
formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.

Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 1 050 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI