Zarządzanie sytuacją kryzysową - szkolenie online
Program:
1. Sytuacja kryzysowa – kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową, jakie są pierwsze symptomy sytuacji kryzysowej, jakie są źródła kryzysu (wewnętrzne, zewnętrzne).
2. Etapy sytuacji kryzysowej – pierwsze oznaki kryzysu, identyfikowanie źródła kryzysu, wdrożenie działań naprawczych, działania pokryzysowe.
3. Komunikacja w sytuacji kryzysowej – komunikacja z pracownikami, komunikacja z mediami, zasady wystąpień medialnych, komunikacja z otoczeniem firmy, wykorzystanie narzędzi online do działań antykryzysowych.
4. Przygotowanie planu zarządzania sytuacją kryzysową – czy kryzys można przewidzieć, przygotowanie planu antykryzysowego, sztab antykryzysowy, procedury i zasady komunikacji kryzysowej.
5. Case study – dobre i złe przykłady zarządzania sytuacją kryzysową
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie