Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Webinar „COPYWRITING. TEGO NIE POWIEDZĄ CI NA INNYCH SZKOLENIACH. OD PODSTAW DO POZIOMU NAJLEPSZYCH

RAMOWY PROGRAM:

Moduł 1.: to naprawdę musisz wiedzieć

Poznasz wszystkie ważne pojęcia związane z copywritingiem i zrozumiesz różnice między nimi. Dowiesz się, kim będziesz po ukończeniu tego webinarium.

Moduł 2.: SEO

Dowiesz się, jak „pisać pod Google” i po jakie narzędzia warto sięgnąć (nawet jeżeli piszesz wyłącznie dla ludzi).

Moduł 3.: trendy w copywritingu

Czy masz szansę zdobyć zlecenie z zakresu szydełkowania? Usłyszysz, co jest teraz na topie i czy warto się specjalizować.

Moduł 4.: nauka pisania

Umiesz już pisać? W takim razie nauczysz się, jak tworzyć najpopularniejsze rodzaje tekstów, aby inni chcieli je czytać.

Moduł 5.: brief

To podstawowe narzędzie Twojej pracy, które musisz stosować, do czego serdecznie Cię... zniechęcam.

Moduł 6.: rozwijaj się

Jakie książki, szkolenia i umiejętności pozwolą Ci zarobić więcej w roli copywritera?

Moduł 7.: pierwszy klient

Krok po kroku: pierwszy klient i pierwsze zlecenie.

Moduł 8.: ceń się

Wycena własnej pracy jest jedną z najtrudniejszych rzeczy dla copywritera. Od teraz już tak nie będzie.

Moduł 9.: referencje i portfolio

Wilka dwójka w pracy copywritera? Ale czy na pewno? Jak je zdobyć? Jak powinny wyglądać? Co z nimi zrobić?

Moduł 10.: pisz świadomie

Poznaj kilka zaawansowanych aspektów pisania: AIDA, język korzyści, język sprzedaży.

Moduł 11.: pisz jeszcze lepiej

Dowiesz się o sposobach najskuteczniejszego pisania, czyli pisania do ludzi: H2H, GPS, DNA, KISS, storytelling.

Moduł 12.: wyróżniaj

Część o tym, jak budować markę osobistą: własną i klienta.

Moduł 13.: warsztat copywritera

Czy „recykling treści” brzmi znajomo? A próżnowanie tekstu, AI i kapelusze Walta Disneya?

Moduł 14.: strzeż się

Prawie wszyscy copywriterzy wpadają w pułapki na samym początku. Niektórzy nigdy z nich nie wychodzą. O czym mowa?

Moduł 15.: terminologia

Zanim klient zaskoczy Cię pytaniem o coś, czego nie wiesz, i zanim pogubisz się w tym wszystkim – dowiedz się.

Moduł 16.: bądź jak rewolwer

Zdobycie nowego klienta kosztuje bardzo dużo. Jak przestać być copywriterem jednostrzałowym?

PRELEGENT: PIOTR TOMILICZ

Jestem copywriterem z 20-letnim doświadczeniem. Ponadto redaktorem (6 lat), korektorem (6 lat), scenarzystą (20 lat), storytellerem (20 lat), ghostwriterem (20 lat). Od 15 lat zajmuję się e-commerce w zakresie obsługi klienta i obsługi sklepów internetowych.

Tworzę fabularne gry terenowe i ewenty dla korporacji.

Współpracowałem (i nadal to robię) z bardzo dużymi firmami. To jednak żadne dokonanie przy tak dużym doświadczeniu – z małymi firmami robię rzeczy o wiele ciekawsze.

Mam tę przyjemność, że kocham to, co robię zawodowo. Ale żeby copywriting, korekta i e-commerce nie wyglądały dziwnie w moich zainteresowaniach, to wymienię szachy, trening siłowy, gry planszowe i karciane, audiobooki (rozwój własny i fantasy), uczenie się i różne zajęcia z moim synem. Nie, nie oglądam telewizji ani Netflixa, śmiesznych filmików z kotkami, memów ani „50 sposobów na zrobienie czegoś, co użyję raz w życiu”.

 

zapisz się na webinar po linkiem http://www.mba.byd.pl/id,660/webinar-copywriting-tego-nie-powiedza-ci-na-innych-szkoleniach-od-podstaw-do-poziomu-najlepszych  

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI