Webinar „COPYWRITING. TEGO NIE POWIEDZĄ CI NA INNYCH SZKOLENIACH. OD PODSTAW DO POZIOMU NAJLEPSZYCH
RAMOWY PROGRAM:
Moduł 1.: to naprawdę musisz wiedzieć
Poznasz wszystkie ważne pojęcia związane z copywritingiem i zrozumiesz różnice między nimi. Dowiesz się, kim będziesz po ukończeniu tego webinarium.
Moduł 2.: SEO
Dowiesz się, jak „pisać pod Google” i po jakie narzędzia warto sięgnąć (nawet jeżeli piszesz wyłącznie dla ludzi).
Moduł 3.: trendy w copywritingu
Czy masz szansę zdobyć zlecenie z zakresu szydełkowania? Usłyszysz, co jest teraz na topie i czy warto się specjalizować.
Moduł 4.: nauka pisania
Umiesz już pisać? W takim razie nauczysz się, jak tworzyć najpopularniejsze rodzaje tekstów, aby inni chcieli je czytać.
Moduł 5.: brief
To podstawowe narzędzie Twojej pracy, które musisz stosować, do czego serdecznie Cię... zniechęcam.
Moduł 6.: rozwijaj się
Jakie książki, szkolenia i umiejętności pozwolą Ci zarobić więcej w roli copywritera?
Moduł 7.: pierwszy klient
Krok po kroku: pierwszy klient i pierwsze zlecenie.
Moduł 8.: ceń się
Wycena własnej pracy jest jedną z najtrudniejszych rzeczy dla copywritera. Od teraz już tak nie będzie.
Moduł 9.: referencje i portfolio
Wilka dwójka w pracy copywritera? Ale czy na pewno? Jak je zdobyć? Jak powinny wyglądać? Co z nimi zrobić?
Moduł 10.: pisz świadomie
Poznaj kilka zaawansowanych aspektów pisania: AIDA, język korzyści, język sprzedaży.
Moduł 11.: pisz jeszcze lepiej
Dowiesz się o sposobach najskuteczniejszego pisania, czyli pisania do ludzi: H2H, GPS, DNA, KISS, storytelling.
Moduł 12.: wyróżniaj
Część o tym, jak budować markę osobistą: własną i klienta.
Moduł 13.: warsztat copywritera
Czy „recykling treści” brzmi znajomo? A próżnowanie tekstu, AI i kapelusze Walta Disneya?
Moduł 14.: strzeż się
Prawie wszyscy copywriterzy wpadają w pułapki na samym początku. Niektórzy nigdy z nich nie wychodzą. O czym mowa?
Moduł 15.: terminologia
Zanim klient zaskoczy Cię pytaniem o coś, czego nie wiesz, i zanim pogubisz się w tym wszystkim – dowiedz się.
Moduł 16.: bądź jak rewolwer
Zdobycie nowego klienta kosztuje bardzo dużo. Jak przestać być copywriterem jednostrzałowym?
PRELEGENT: PIOTR TOMILICZ
Jestem copywriterem z 20-letnim doświadczeniem. Ponadto redaktorem (6 lat), korektorem (6 lat), scenarzystą (20 lat), storytellerem (20 lat), ghostwriterem (20 lat). Od 15 lat zajmuję się e-commerce w zakresie obsługi klienta i obsługi sklepów internetowych.
Tworzę fabularne gry terenowe i ewenty dla korporacji.
Współpracowałem (i nadal to robię) z bardzo dużymi firmami. To jednak żadne dokonanie przy tak dużym doświadczeniu – z małymi firmami robię rzeczy o wiele ciekawsze.
Mam tę przyjemność, że kocham to, co robię zawodowo. Ale żeby copywriting, korekta i e-commerce nie wyglądały dziwnie w moich zainteresowaniach, to wymienię szachy, trening siłowy, gry planszowe i karciane, audiobooki (rozwój własny i fantasy), uczenie się i różne zajęcia z moim synem. Nie, nie oglądam telewizji ani Netflixa, śmiesznych filmików z kotkami, memów ani „50 sposobów na zrobienie czegoś, co użyję raz w życiu”.
zapisz się na webinar po linkiem http://www.mba.byd.pl/id,660/webinar-copywriting-tego-nie-powiedza-ci-na-innych-szkoleniach-od-podstaw-do-poziomu-najlepszych