Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Marketing 6.0 w dobie prosumenta

Mikropoświadczenie jest dostępne bezpłatnie

 

 

 

 

 

I. Posiadacz odznaki:
 
  • Posiada zaawansowaną wiedzę na temat roli marketingu i metamarketingu w różnych strukturach i instytucjach funkcjonujących w zmiennym otoczeniu rynkowym oraz wykorzystuje technologie i platformy z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa 
  • Potrafi wykorzystywać tradycyjne i cyfrowe techniki marketingu w celu utrzymywania interakcji międzyludzkich i przystosowywać je do otoczenia marketingowego 
  • Dysponuje wiedzą o charakterze nauk społecznych, miejscu istoty marketingu i nauk o zarządzaniu w relacji do innych nauk, jak również zna genezę i uwarunkowania teorii marketingu w ujęciu korzyści dla organizacji z wdrażania reguł i technik marketingowych 
  • Potrafi ocenić potencjał strategiczny przedsiębiorstwa w ujęciu marketingu – mix z wykorzystaniem metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej  
  • Posiada wiedzę na temat doboru metod, technik i narzędzi w celu prawidłowego reagowania na potrzeby rynku i jego klientów, co pozwala zwiększyć efektywność i zminimalizować koszty  
  • Potrafi umiejętnie budować i rozwijać markę w tym przede wszystkim jej wartości takie jak zrównoważony rozwój, inkluzywność i etyka 
  • Potrafi dokonać wyboru odpowiedniej metody zbierania i kompilacji danych do analizowania konkretnych procesów i zjawisk gospodarczych oraz poprawnego formułowania problemów badawczych w ujęciu marketingowym i dokonywania analizy przyczyn i przebiegu procesów występujących w organizacjach zarządzanych strategicznie za pomocą narzędzi marketingowych
  • Potrafi dokonywać poprawnej analizy efektywności przedsiębiorstwa w różnych wariantach stosowania narzędzi marketingowych. Potrafi dokonać oceny zastosowanych narzędzi marketingowych i ich skuteczności działania w przedsiębiorstwie i w otoczeniu rynkowym przedsiębiorstwa 
  • Potrafi zbierać i przetwarzać dane w czasie rzeczywistym, korzystając z narzędzi sztucznej inteligencji w taki sposób, aby tworzyć spersonalizowane oferty i rekomendacje dla klientów 
  • Potrafi wykorzystywać rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną w celu zmiany krajobrazu biznesowego i potrafi zastosować metamarketing łącząc tradycyjne pojęcie marketingu z cyfrowymi technikami 
  • Rozumie role marketingu w ujęciu przyszłości która jest immersyjna.
​II. Kryteria uzyskania odznaki:  
 
Przedstawienie na platformie edukacyjnej CKPiS minimum 3 zaświadczeń od pracowników uczelni, potwierdzających udział w działaniach PR związanych z Marketingiem 6.0, takich jak np.: 
 
  • tworzenie treści edukacyjnych na media społecznościowe, 
  • przedstawianie oferty uczelni na targach lub w szkołach średnich, współtworzenie webinarów i wydarzeń popularnonaukowych,  
  • uczestnictwo czynne w konferencjach naukowych oraz webinarach, 
  • wspieranie pracowników uczelni w ich działaniach marketingowych związanych zMarketingiem 6.0 (social media, PR, badania rynku).
III. CENA
 
  • mikropoświadczenie jest dostępne bezpłatnie
IV. PROCES UZYSKANIA CYFROWEGO CERTYFIKATU WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO: 
 
1. Wybierasz interesujące Cię mikropoświadczenie na platformie zdalnego nauczania Wyższej Szkoły Gospodarki www.ckpis.byd.pl
 
2. Zakładasz konto na platformie.
 
UWAGA!!! Jeżeli jesteś Pracownikiem, Studentem, Słuchaczem lub Uczestnikiem Kursu w Wyższej Szkoły Gospodarki (posiadasz konto pocztowe w domenie byd.pl, lub rejestrowałeś/aś się na kurs przez iSAPS), zaloguj się swoimi danymi z iSAPS.
 
4. Dokonaj opłaty, jeśli jest wymagana.
 
5. Sprawdź kryteria zdobycia wybranego certyfikatu cyfrowego. Dostarcz wymaganą dokumentację i/lub skorzystaj z materiałów online ucząc się w dogodnym dla Ciebie czasie.
 
6. Ukończ kurs/proces weryfikacji dokumentów i zdobądź certyfikat. Odznaka zostanie wysłana do Ciebie na maila. Będzie ona również dostępna do pobrania bezpośrednio w Twoim profilu na platformie.
 
 
  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI