Google Day – wykorzystaj 100% potencjału giganta z Silicon Valley!
1 050 zł
8 h
Program:
1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera:
- przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić
- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie
- ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie się sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup
- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty].
2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO:
- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
- interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy? – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO
- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko
- Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a.
3. Google Maps:
- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat
- monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps
- reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak.
4. Google i społeczności:
- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci
- Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
- platforma blogowa blogspot – tworzyć bloga czy reklamować się
- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (grupy dyskusyjne, Picassa).
5. Google Mobile:
- platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne
- projektowanie mobilnych narzędzi „krok po kroku”
- sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach.
6. Pozostałe narzędzia Google:
- Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google
- Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci
- Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online
- Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online
- pozostałe narzędzia Google.
Metody prowadzenia zajęć:
Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
Cele:
- poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
- prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
- analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
- 100% wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.
Adresaci:
- eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- pracownicy działów marketingu, HR, project managerowie poszukujący inspiracji
- kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż.
Metody prowadzenia zajęć:
Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu wydawane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- umowa o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 1 050 zł