Marketing hashtagów (słowa kluczowe w Social Media)
800 zł
8 h
Social Media dominują w komunikacji internetowej. Słowa poprzedzone znakiem # coraz częściej pojawiają się nie tylko w obrębie popularnych aplikacji, ale i poza siecią. Pojawia się pytanie: jak można skutecznie wykorzystać marketingowy potencjał hashtagów w organizacjach społecznych i kulturze?
Hashtagi, to zjawisko, które zyskało strategicznego znaczenia w kontekście kampanii marketingowych prowadzonych w Social Media. Warsztaty mają na celu kompleksowe wprowadzenie w tematykę stosowania hashtagów w komunikacji instytucji kultury, organizacji i administracji publicznej. Jakie jest działanie i specyfika hashtagów w poszczególnych mediach? Jak wykorzystać je w efektownych kampaniach?
Program:
1. Specyfika hashtagów: Twitter, Instagram, Facebook, Youtube.
2. Analiza i stosowanie popularnych hashtagów w komunikacji – tworzenie zestawów słów.
3. Tworzenie dedykowanych hashtagów dla różnych branż i sektorów.
4. Hashtagi poza Social Media i poza Internetem.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb: wieczorowy/weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł