Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Marketing hashtagów (słowa kluczowe w Social Media)

800 zł 8 h

Social Media dominują w komunikacji internetowej. Słowa poprzedzone znakiem # coraz częściej pojawiają się nie tylko w obrębie popularnych aplikacji, ale i poza siecią. Pojawia się pytanie: jak można skutecznie wykorzystać marketingowy potencjał hashtagów w organizacjach społecznych i kulturze?

Hashtagi, to zjawisko, które zyskało strategicznego znaczenia w kontekście kampanii marketingowych prowadzonych w Social Media. Warsztaty mają na celu kompleksowe wprowadzenie w tematykę stosowania hashtagów w komunikacji instytucji kultury, organizacji i administracji publicznej. Jakie jest działanie i specyfika hashtagów w poszczególnych mediach? Jak wykorzystać je w efektownych kampaniach?

Program:

1. Specyfika hashtagów: Twitter, Instagram, Facebook, Youtube.

2. Analiza i stosowanie popularnych hashtagów w komunikacji – tworzenie zestawów słów.

3. Tworzenie dedykowanych hashtagów dla różnych branż i sektorów.

4. Hashtagi poza Social Media i poza Internetem.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając 
formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb: wieczorowy/weekendowy
- miejsce: 
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 800 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI