Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Komunikacja i praca z klientem

790 zł 10 h

Program:

1. Istota profesjonalizmu w pracy z klientem.

2. Wyznaczniki jakości.

3. Etapy rozmowy z klientem – nawiązywanie relacji, rozpoznanie potrzeb, przedstawienie możliwości i przyjęcie celów oraz planu działania.

4. Komunikacja jako główne narzędzie pracy z klientem.

5. Bariery w komunikacji i jej uskutecznianie.

6. Typologia klientów.

7. Metaprogramy w obsłudze klienta.

8. Praca z obiekcjami i trudnościami.

Cele:
Przygotowanie do pracy z klientem w oparciu o wyznaczniki jakości i profesjonalizmu. Poznanie metod i narzędzi prowadzenia rozmowy z klientem. Wzmocnienie skuteczności komunikacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając 
formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 10
- tryb weekendowy
- miejsce: 
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 790 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI