PROGRAM:
1. Pojęcie komunikacji marketingowej.
2. Komunikacja marketingowa a pojęcia podobne.
3. Budowanie wizerunku Uczelni otwartej dla osób z niepełnosprawnościami.
4. Budowanie pozytywnego wizerunku osoby z niepełnosprawnościami.
5. Komunikacja marketingowa w zestawieniu z różnymi rodzajami niepełnosprawności:
a). wzroku,
b). słuchu oraz mowy,
c). ruchu,
d). umysłowej,
e). choroby psychicznej,
f). choroby neurologicznej,
g). epilepsji.
6. Osoby niepełnosprawne w Internecie i social media.
CEL: Podniesienie wiedzy z zakresu obsługi komunikacji marketingowej z osobami z niepełnosprawnościami.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb: weekendowy/wieczorowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Koszt: 950 zł
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać wypełniając formularz zgłoszeniowy online
- podpisanie umowy o szkolenie/kurs.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17