Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Prowadzenie przedsiębiorstwa turystycznego. Case study

730 zł 16 h

Program:

1. Podstawy działalności gospodarczej w turystyce.

2. Obsługa klienta.

3. Organizacja imprez i usług turystycznych.

4. Geografia turystyczna.

5. Regiony turystyczne świata.

6. Rola pilota i przewodnika w realizacji imprezy turystycznej.

7. Ubezpieczenia w turystyce.

8. Techniki sprzedaży oferty turystycznej.

+ szkolenie "Obsługa trudnego klienta w przedsiębiorstwie turystycznym"

1. Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy?

2. Co zrobić by klienci wysłuchali argumentów?

3. Jak radzić sobie z obsługą Klienta w sytuacjach konfliktowych?

4. Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem?

5. Jak reagować na zarzuty ze strony klienta?

Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 730 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI