Prowadzenie przedsiębiorstwa turystycznego. Case study
730 zł
16 h
Program:
1. Podstawy działalności gospodarczej w turystyce.
2. Obsługa klienta.
3. Organizacja imprez i usług turystycznych.
4. Geografia turystyczna.
5. Regiony turystyczne świata.
6. Rola pilota i przewodnika w realizacji imprezy turystycznej.
7. Ubezpieczenia w turystyce.
8. Techniki sprzedaży oferty turystycznej.
+ szkolenie "Obsługa trudnego klienta w przedsiębiorstwie turystycznym"
1. Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy?
2. Co zrobić by klienci wysłuchali argumentów?
3. Jak radzić sobie z obsługą Klienta w sytuacjach konfliktowych?
4. Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem?
5. Jak reagować na zarzuty ze strony klienta?
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 730 zł