Program:
2. Budowanie mowy na wszelkie okazje.
3. Efekt dobrego pierwszego wrażenia.
4. Elementy zewnętrzne i wewnętrzne, jak się przygotować.
5. Mowa ciała: gesty, mimika, postawa, ruch sceniczny.
6. Operowanie głosem Intonacja, dykcja, tempo mówienia, głośność, praca z pauzą.
7. Struktura przemówienia: najważniejsze elementy tworzenia udanego wystąpienia.
8. Praca z tremą: jak ujarzmić stres przed wystąpieniem przed i w trakcie.
9. Przygotowanie do wystąpienia: na czym polega, jak je realizować by przyniosło zamierzony skutek.
10. Interakcja Elementy budowanie więzi z publicznością.
11. Czynniki afektywne, praca z emocjami, siła przesłania, afektywne sprzężenie zwrotne.
12. Perswazja a cel: jak tworzyć przemówienie, które wpływa a nie drażni nachalnością.
Cele:
Wzmocnienie kompetencji w obszarze sztuki autoprezentacji oraz wystąpień publicznych. Zrozumienie znaczenia mowy ciała, pracy głosem, tworzenia struktury przemówienia. Praca na mocnych stronach, diagnoza obszarów do poprawy. Poznanie technik autoprezentacji, tworzenia wizerunku przekonującego mówcy, radzenia sobie z tremą, nawiązywania kontaktu z publicznością. Elementy perswazji w przemówieniach.
Adresaci:
Wszystkie osoby, które na co dzień muszą występować publicznie w różnych kontekstach i chcą robić to lepiej (np. prezentując produkty/usługi, prowadząc zebrania, audyty, zajęcia dydaktyczne, wykłady na konferencjach, networking itp.). W tej grupie znajdą się m.in. przedsiębiorcy, handlowcy, menadżerowie, dyrektorzy i właściciele firm, wykładowcy, studenci. Osoby zainteresowane świadomym budowaniem wizerunku w oparciu o wiedzę potwierdzoną w praktyce oraz rozwojem kompetencji mówczych wedle sprawdzonych modeli.
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17