Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

590 zł

Program:

1. Najkrótszy model autoprezentacji.

2. Budowanie mowy na wszelkie okazje.

3. Efekt dobrego pierwszego wrażenia.

4. Elementy zewnętrzne i wewnętrzne, jak się przygotować.

5. Mowa ciała: gesty, mimika, postawa, ruch sceniczny.

6. Operowanie głosem Intonacja, dykcja, tempo mówienia, głośność, praca z pauzą.

7. Struktura przemówienia: najważniejsze elementy tworzenia udanego wystąpienia.

8. Praca z tremą: jak ujarzmić stres przed wystąpieniem przed i w trakcie.

9. Przygotowanie do wystąpienia: na czym polega, jak je realizować by przyniosło zamierzony skutek.

10. Interakcja Elementy budowanie więzi z publicznością.

11. Czynniki afektywne, praca z emocjami, siła przesłania, afektywne sprzężenie zwrotne.

12. Perswazja a cel: jak tworzyć przemówienie, które wpływa a nie drażni nachalnością.

Praktyka - ćwiczenia w parach, trening indywidualny, próbki wystąpień, feedback moderowany grupowy, ewaluacja trenera, dyskusja, wskazanie i implementacja elementów do poprawy, praca z treścią i przekazem, praca z głosem i mową ciała, autoprezentacja.

Cele:
Wzmocnienie kompetencji w obszarze sztuki autoprezentacji oraz wystąpień publicznych. Zrozumienie znaczenia mowy ciała, pracy głosem, tworzenia struktury przemówienia. Praca na mocnych stronach, diagnoza obszarów do poprawy. Poznanie technik autoprezentacji, tworzenia wizerunku przekonującego mówcy, radzenia sobie z tremą, nawiązywania kontaktu z publicznością. Elementy perswazji w przemówieniach. 

Adresaci:
Wszystkie osoby, które na co dzień muszą występować publicznie w różnych kontekstach i chcą robić to lepiej (np. prezentując produkty/usługi, prowadząc zebrania, audyty, zajęcia dydaktyczne, wykłady na konferencjach, networking itp.). W tej grupie znajdą się m.in. przedsiębiorcy, handlowcy, menadżerowie, dyrektorzy i właściciele firm, wykładowcy, studenci. Osoby zainteresowane świadomym budowaniem wizerunku w oparciu o wiedzę potwierdzoną w praktyce oraz rozwojem kompetencji mówczych wedle sprawdzonych modeli. 

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI