1. Praktyczne metody i praktyki oszczędzania czasu i unikania strat oraz deficytów – prezentacja, omówienie, przykłady.
2. Techniki i narzędzia zarządzania zadaniami - prezentacja, omówienie.
3. Efektywność osobista – zarys najbardziej użytecznych praktyk w kontekście zarządzania sobą w czasie.
4. Poziomy i wymiary planowania – prezentacja i omówienie.
5. Wybrane użyteczne narzędzia i wzorce do planowania krótko- i długoterminowego.
6. Prawa psychologiczne istotne w zarządzaniu czasem – prezentacja i omówienie wybranych praw.
7. Asertywność w kontekście zarządzania czasem prezentacja i omówienie metod wzmacniania.
8. Zarządzanie emocjami – wybrane elementy istotne w zarządzaniu czasem.
9. Dobór technik i narzędzi zarządzania sobą w czasie oraz zarządzania zadaniami, do profilu uczestnika szkolenia – praca z trenerem i grupą szkoleniową.
10. Audyt ubytków – autoanaliza i praca nad eliminacją zjadaczy czasu, hakerów i sabotażystów – praca z grupą i własna.
11. Technika bezwzględnej koncentracji, praca z trenerem.
12. Zastosowanie technik asertywności – modelowanie.
13. Wdrożenie wiedzy ze szkolenia i weryfikacja z zastosowania.
Cele:
Celem szkolenia jest przyswojenie zestawu technik i praktyk zarządzania sobą w czasie; spersonalizowanie i dopasowanie modelu zarządzania sobą w czasie do własnego trybu pracy, charakteru i zakresu obowiązków i zadań, audyt użytkowania czasu, weryfikacja źródeł ubytków i poznanie sposobów ich unikania; wzrost efektywności, przy redukcji wysiłku i kosztu energetycznego.
Metody prowadzenia zajęć:
Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype– odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne: Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Strony internetowe, których operatorem jest Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy używają plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji AKCEPTUJĘ