Program:
1. Coaching, jako styl zarządzania zasobami ludzkimi.
2. Coaching, jako sztuka zadawania pytań.
3. Modele prowadzenia rozmów w oparciu o zasoby.
4. Koło Priorytetów.
5. Model GROW.
6. Model Wizja – Strategia – Determinacja.
7. Dialog motywacyjny w rozwoju kompetencji pracowników.
Cele:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi czynnikami motywującymi pracowników w zależności od indywidualnych potrzeb. Przećwiczenie planowania i prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych, motywujących, dyscyplinujących i rozwijających z pracownikiem. Nabycie umiejętności prowadzenie sesji coachingowych. Zapoznanie kursantów z metodami skutecznej komunikacji pomiędzy przełożonym i podwładnym w oparciu o strategie coachingu. Rozwój umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów w codziennej pracy.
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17