Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Coachingowe narzędzia pracy z klientem

897 zł

Program:

1. Istota coachingu.

2. Coaching a inne dziedziny wsparcia.

3. Tożsamość coacha.

4. Coaching jako sztuka zadawania pytań.

5. Narzędziownia pracy coacha.

6. Schemat rozmowy coachingowej.

7. Kontrakt jaki zawieramy z klientem.

8. Projektowanie sesji coachingowych.

9. Modele rozmów coachingowych.

10. Etiudy coachingowe prowadzone pod superwizją.

Cele:
Przygotowanie do prowadzenia coachingowych sesji z klientem. Wyposażenie w kompetencje związane z planowaniem procesu wsparcia z zastosowaniem różnorodnych narzędzi.

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI