Coachingowe narzędzia pracy z klientem
897 zł
Program:
1. Istota coachingu.
2. Coaching a inne dziedziny wsparcia.
3. Tożsamość coacha.
4. Coaching jako sztuka zadawania pytań.
5. Narzędziownia pracy coacha.
6. Schemat rozmowy coachingowej.
7. Kontrakt jaki zawieramy z klientem.
8. Projektowanie sesji coachingowych.
9. Modele rozmów coachingowych.
10. Etiudy coachingowe prowadzone pod superwizją.
Cele:
Przygotowanie do prowadzenia coachingowych sesji z klientem. Wyposażenie w kompetencje związane z planowaniem procesu wsparcia z zastosowaniem różnorodnych narzędzi.
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie