Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

LinkedIn - budowanie profesjonalnej komunikacji - szkolenie online

Program:

1. LinkedIn:

  • LinkedIn - jak wygląda obecnie? Użytkownicy w Polsce i na świecie.
  • Przewidywania i trendy.
  • Fakty i mity o LinkedIn
  • Algorytm LinkedIn - jak działa?
  • Profil prywatny a profil firmowy
  • Autoprezentacja na LinkedIn - na czym polega?
  • Elementy profilu osobistego, na które trzeba zwrócić uwagę

2. Strona firmowa – Company Page:

  • Strategia obecności na LinkedIn - co chcesz osiągnąć?
  • Określenie celów komunikacji
  • Kto jest odbiorcą Twoich treści? Ustalenie persony.
  • Elementy strony firmowej, na które trzeba zwrócić uwagę
  • Jak zdobywać nowych obserwujących stronę firmową
  • Jak tworzyć angażujące treści na stronie firmowej.
  • Jakiego rodzaju treści najlepiej będą budowały naszą markę?
  • Jak wykorzystać LinkedIn w celach rekrutacyjnych/pozyskiwania nowych kontaktów?
  • Budowanie relacji na LI
  • Jak wykorzystać Slideshare?

3. Profil osobisty oraz Company Page:

  • Jak zaangażować pracowników w promocję Company Page?
  • Jak budować markę eksperta na LinkedIn
  • Jak tworzyć angażujące treści na LinkedIn?
  • Jak wspierać działania firmy z poziomu profilu osobistego?
  • Dobre i złe praktyki na LinkedIn
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową na LinkedIn
  • Case study – jak to robią najlepsi?

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI