LinkedIn - budowanie profesjonalnej komunikacji - szkolenie online
Program:
1. LinkedIn:
- LinkedIn - jak wygląda obecnie? Użytkownicy w Polsce i na świecie.
- Przewidywania i trendy.
- Fakty i mity o LinkedIn
- Algorytm LinkedIn - jak działa?
- Profil prywatny a profil firmowy
- Autoprezentacja na LinkedIn - na czym polega?
- Elementy profilu osobistego, na które trzeba zwrócić uwagę
2. Strona firmowa – Company Page:
- Strategia obecności na LinkedIn - co chcesz osiągnąć?
- Określenie celów komunikacji
- Kto jest odbiorcą Twoich treści? Ustalenie persony.
- Elementy strony firmowej, na które trzeba zwrócić uwagę
- Jak zdobywać nowych obserwujących stronę firmową
- Jak tworzyć angażujące treści na stronie firmowej.
- Jakiego rodzaju treści najlepiej będą budowały naszą markę?
- Jak wykorzystać LinkedIn w celach rekrutacyjnych/pozyskiwania nowych kontaktów?
- Budowanie relacji na LI
- Jak wykorzystać Slideshare?
3. Profil osobisty oraz Company Page:
- Jak zaangażować pracowników w promocję Company Page?
- Jak budować markę eksperta na LinkedIn
- Jak tworzyć angażujące treści na LinkedIn?
- Jak wspierać działania firmy z poziomu profilu osobistego?
- Dobre i złe praktyki na LinkedIn
- Zarządzanie sytuacją kryzysową na LinkedIn
- Case study – jak to robią najlepsi?
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie