Program:
1. Kim jest użytkownik Twittera w Polsce?
2. Kiedy Twitter najlepiej się sprawdza?
3. Tworzenie profesjonalnego profilu na Twitterze.
4. Wykorzystanie narzędzi Twittera – trendy, listy, hashtagi, momenty.
5. Video, grafika, tweet, retweet – co jest najlepsze dla Twojej firmy?
6. Zasady skutecznej komunikacji na Twitterze.
7. Tworzenie strategii budowania marki na Twitterze.
8. Kiedy najlepiej publikować na Twitterze?
9. Przygotowanie kalendarza publikacji.
10. Aplikacje i narzędzia wspomagające działania na Twitterze.
11. Twitter Moments – jak Twoja marka może pokazać się na Twitterze?
12. Podstawowe funkcje Moments i ich wykorzystanie.
13. Jak tworzyć Momenty?
14. Periscope – live streaming.
15. Na co warto zwrócić uwagę na Periscope?
16. Jak ciekawie wykorzystać live streaming do budowania marki?
17. Case study – jak to robią najlepsi?
Cele:
Celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności dotyczących działań na Twitterze.
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17