Program:
MODUŁ 1 Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych- trendy w Polsce - trendy na świecie- dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi- case study - jak to robią najlepsi
MODUŁ 2 Zarządzanie kontem na Instagramie- aktualne zmiany w algorytmie- konto prywatne czy biznesowe?- niezbędne ustawienia konta- analiza statystyk konta biznesowego
MODUŁ 3 Komunikacja na Instagramie- zasady używania hashtagów- shadowban - kiedy się pojawia- posty, które angażują- video na Instagramie - programy do planowania postów
MODUŁ 4 Jak wykorzystać InstaStory - czym jest InstaStory - jak tworzyć dobre InstaStory - jak angażować odbiorców i docierać do nowych osób - jak tworzyć wyróżnione InstaStories - transmisje na żywo
MODUŁ 5 Podstawy reklamy na Instagramie- dostępne formy reklamy- elementy graficzne wykorzystywane w reklamie
MODUŁ 6 Tworzenie spójnych elementów graficznych - piękny profil na Instagramie- zasady tworzenia spójnych elementów graficznych- programy do tworzenia grafik dostępne online- programy do tworzenia video dostępne online- case study - jak to robią najlepsi
MODUŁ 7 Zarządzanie sytuacją kryzysową na Instagramie- kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową- jak poradzić sobie z kryzysem- przykłady nieprawidłowych działań kryzysowych- case study - jak to robią najlepsi
MODUŁ 8 Analiza działań na Instagramie- statystyki fanpage’a- monitoring mediów i dostępne
Cele:
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie daje prowadzenie konta na Instagramie. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi zmianami dotyczącymi Instagrama, działania jego algorytmów i zasad komunikacji z klientami. Uczestnik uczy się podstaw reklamy, dzięki której będzie mógł lepiej trafić do swoich obecnych i potencjalnych klientów.
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17