Facebook w biznesie
805 zł
Program:
1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:
- trendy w Polsce
- trendy na świecie
- dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi
- case study – jak to robią najlepsi?
2. Zarządzanie stroną na Facebooku:
- aktualne zmiany w algorytmie
- niezbędne ustawienia fanpage’a
- analiza statystyk fanpage’a
3. Komunikacja na Facebooku:
- posty, które angażują
- video na Facebooku
- jak wykorzystać Facebook Live?
4. Podstawy reklamy na Facebooku:
- dostępne formy reklamy
- wybór targetowania i budżetu
- teksty reklamowe, które przyciągają uwagę
- elementy graficzne wykorzystywane w reklamie
5. Tworzenie spójnych elementów graficznych:
- zasady tworzenia spójnych elementów graficznych
- programy do tworzenia grafik dostępne online
- programy do tworzenia video dostępne online
- case study – jak to robią najlepsi?
6. Zarządzanie sytuacją kryzysową na Facebooku:
- kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową?
- jak poradzić sobie z kryzysem?
- przykłady nieprawidłowych działań kryzysowych
- case study – jak to robią najlepsi?
7. Analiza działań na Facebooku:
- statystyki fanpage’a
- monitoring mediów i dostępne narzędzia do monitorowania
Cele:
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie daje prowadzenie strony na Facebooku. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi zmianami dotyczącymi Facebooka, działania jego algorytmów i zasad komunikacji z klientami. Uczestnik uczy się podstaw reklamy, dzięki której będzie mógł lepiej trafić do swoich obecnych i potencjalnych klientów. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił w sposób efektywny prowadzić stronę na Facebooku, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie