Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Facebook w biznesie

805 zł

Program:

1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:

  • trendy w Polsce
  • trendy na świecie
  • dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi
  • case study – jak to robią najlepsi?

2. Zarządzanie stroną na Facebooku:

  • aktualne zmiany w algorytmie
  • niezbędne ustawienia fanpage’a
  • analiza statystyk fanpage’a

3. Komunikacja na Facebooku:

  • posty, które angażują
  • video na Facebooku
  • jak wykorzystać Facebook Live?

4. Podstawy reklamy na Facebooku:

  • dostępne formy reklamy
  • wybór targetowania i budżetu
  • teksty reklamowe, które przyciągają uwagę
  • elementy graficzne wykorzystywane w reklamie

5. Tworzenie spójnych elementów graficznych:

  • zasady tworzenia spójnych elementów graficznych
  • programy do tworzenia grafik dostępne online
  • programy do tworzenia video dostępne online
  • case study – jak to robią najlepsi?

6. Zarządzanie sytuacją kryzysową na Facebooku:

  • kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową?
  • jak poradzić sobie z kryzysem?
  • przykłady nieprawidłowych działań kryzysowych
  • case study – jak to robią najlepsi?

7. Analiza działań na Facebooku:

  • statystyki fanpage’a
  • monitoring mediów i dostępne narzędzia do monitorowania

Cele: 
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie daje prowadzenie strony na Facebooku. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi zmianami dotyczącymi Facebooka, działania jego algorytmów i zasad komunikacji z klientami. Uczestnik uczy się podstaw reklamy, dzięki której będzie mógł lepiej trafić do swoich obecnych i potencjalnych klientów. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił w sposób efektywny prowadzić stronę na Facebooku, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.

Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI