Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Customer Experience jako narzędzie optymalizacji procesów i zwiększania efektywności zespołów

800 zł 16 h

Program:

  • Pojęcie Customer Expercience i jego geneza
  • Główne założenia i zasady koncepcji Customer Experience
  • Filary Customer Experience
  • Rola Klienta w procesie sprzedaży lub obsługi
  • Techniki badania potrzeb klienta
  • Pojęcie i rola persony
  • Customer journey
  • Przykłady rozwiązań z Polski i ze świata
  • Warsztat - typy procesów w firmie wymagające wsparcia CX
  • Warsztat - tworzenie persony
  • Warsztat - opracowywanie customer journey
  • Customer experience a optymalizacja procesów w firmie

Cele:

Celem szkolenia jest podwyższenie świadomości i wiedzy na temat roli doświadczeń klienta w procesie sprzedaży czy jego obsługi jako istotnego czynniku sukcesu. Wykorzystanie koncepcji customer experience do zwiększenia efektywności zespołów sprzedażowych lub zespołów obsługi klienta.

Adresaci:

  • osoby zarządzające firmą lub pełniące funkcje kierownicze,
  • handlowcy, osoby odpowiedzialne za sprzedaż
  • osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem
  • pracownicy działów promocji i marketingu

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając 
formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin:16,
- tryb weekendowy,
- miejsce: 
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 800 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI