Program:
Cele:
Celem szkolenia jest podwyższenie świadomości i wiedzy na temat roli doświadczeń klienta w procesie sprzedaży czy jego obsługi jako istotnego czynniku sukcesu. Wykorzystanie koncepcji customer experience do zwiększenia efektywności zespołów sprzedażowych lub zespołów obsługi klienta.
Adresaci:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin:16,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17