Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Handlowanie to gra

800 zł 8 h

Program:     

1. Budowanie świadomości handlowej:

  • Stereotypy utrudniające pracę handlowca
  • Psychologiczne gry klientów
  • Trudne sytuacje handlowe
  • Typy klientów i sposoby reagowania
  • Oczekiwania/problemy/interesy klienta.

2.    Techniki i strategie w rozmowie handlowej:

  • Siła parafrazy
  • Odkrywanie prawdziwych intencji klienta
  • Zarządzanie rozmową handlową
  • Taktyki zadawania pytań – budowanie argumentacji sprzedażowej
  • Klamrowanie – pytanie o opinię
  • Podążanie za klientem
  • Budowanie własnego autorytetu
  • Podsumowania i ustalenia z klientem.

3.    Podsumowanie mapą myśli.

Filozofia programu opiera się na skierowaniu uwagi na psychologiczne gry klienta i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. Podczas warsztatów omówione zostaną mechanizmy i techniki manipulacji oraz wywierania wpływu na ludzi, jak budować wizerunek w kontakcie z klientem. Uczestnicy będą ćwiczyć i analizować skuteczność poznanych technik i strategii, by wcielić je skutecznie w pracę z klientem i podnieść skuteczność sprzedaży.

Cele:

  • poznanie powodów swoich zachowań w procesie sprzedaży
  • podniesienie umiejętności handlowych
  • poznanie i przećwiczenie skutecznych technik handlowania.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 800 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI