Program:
1. Budowanie świadomości handlowej:
2. Techniki i strategie w rozmowie handlowej:
3. Podsumowanie mapą myśli.
Filozofia programu opiera się na skierowaniu uwagi na psychologiczne gry klienta i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. Podczas warsztatów omówione zostaną mechanizmy i techniki manipulacji oraz wywierania wpływu na ludzi, jak budować wizerunek w kontakcie z klientem. Uczestnicy będą ćwiczyć i analizować skuteczność poznanych technik i strategii, by wcielić je skutecznie w pracę z klientem i podnieść skuteczność sprzedaży.
Cele:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17