Kreatywne i strategiczne działanie w sprzedaży
800 zł
16 h
Program:
1. Odkrywanie w sobie kreatywnego myślenia.
2. Zadawanie odpowiednich pytań i obmyślanie nowych sposobów działania.
3. Rozwijanie siły strategicznego myślenia:
- rozbudzenie motywacji
- analiza sytuacji – rozpoznanie realnych spraw i celów
- jaka wartość generujemy dla naszych klientów
- jakiego rodzaju problemy pomagamy klientom rozwiązywać
- lustro prawdy
- jakie działania podejmę, by osiągnąć cele.
4. Myślenie zespołowe i jego siła – szybciej i bardziej innowacyjne.
5. Studium przypadku oparte na wybranym kliencie:
- analiza klienta z kilku płaszczyzn
- opracowanie działań taktycznych i strategicznych
- omówienie pomysłów.
6. Podsumowanie mapą myśli i wnioski.
Metody prowadzenia zajęć:
Dyskusja, metafora, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, studium przypadku, analiza, wyciąganie wniosków, informacja zwrotna, praca z wykorzystaniem mapy myśli, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
- rozwijanie umiejętności planowania ukierunkowanego na sukces
- uruchomienie kreatywnego i strategicznego działania w pracy z rynkiem.
Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które sprzedają, negocjują, zarządzają sprzedażą i marketingiem, właścicieli firm.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł