Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Lejek sprzedaży

800 zł 8 h

Warsztat opiera się na doskonaleniu prowadzenia rozmów handlowych, w tym umiejętności zadawania pytań, rozmów o procesie decyzyjnym u klienta, pracy nad lejkiem sprzedaży.

Koncentrujemy się na doskonaleniu rozmów handlowych na różnych etapach sprzedaży, nad rozwojem samoświadomości handlowej, wykorzystując analizę przeszłości, samoocenę, informację zwrotną oraz analizę przyszłości – elementy strategiczne w odniesieniu do danego klienta.

Program:     

1. Zarządzanie spotkaniem handlowym – kontraktowanie spotkania.

2. Klasyfikowanie klienta:

  • taktyki zadawania pytań (pogłębianie, odwracanie)
  • rozpoznanie procesu decyzyjnego klienta.

3. Umiejętne reagowanie na sytuację handlową:

  • klient wprowadza cię w błąd – nie daj się zwieść
  • przyszłość sprowadź do teraźniejszości
  • negocjowanie poprzez ustępstwo
  • kiedy wszystko inne zawiedzie
  • udawaj aż do skutku.

4. Zamiana nastawienia klienta – odwracanie oczekiwań.

5. Wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:

  • doskonalenie umiejętności w rozmowach handlowych
  • poznanie nowych technik i taktyk wspierających zdobywanie rzetelnych informacji od klienta i pozwalających pokonywać ucieczki klienta
  • poznanie metody mapowania procesu decyzyjnego u klienta.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 800 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI