Akademia Public Relations
3 100 zł
90 h
Program:
1. Budowanie strategii public relations.
2. E-public relations.
3. Komunikacja społeczna.
4. Lobbing, sponsoring.
5. Ocena skuteczności public relations.
6. Podstawy zarządzania i marketingu.
7. Prezentacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
8. Public relations wewnętrzny.
9. Relacje z mediami.
10. Studia przypadku – spotkania z praktykami.
11. Techniki negocjacji.
12. Tożsamość wizualna – Corporate identity.
13. Tworzenie działu public relations w firmie.
14. Wizerunek organizacji i marki.
15. Zarządzanie sytuacją kryzysową.
16. Zarządzanie zespołem.
Cele:
Celem Akademii jest przekazanie wiedzy i umiejętności dotyczących: procesu budowania strategii Public Relations – znajomości wszystkich etapów procesu i badań oraz czynności niezbędnych na każdym etapie.
Cele szczegółowe:
- Analiza sytuacji wyjściowej przedsiębiorstwa, audyt komunikacyjny w przedsiębiorstwie.
- Umiejętność określenia i wyboru właściwej strategii Public Relations dla przedsiębiorstwa.
- Znajomość specyfiki Internetu, jako medium i umiejętność wykorzystania go w kampaniach promocyjnych, Znajomość zasad budowania witryn internetowych.
- Poprawne, czytelne i sugestywne budowanie komunikatu, dopasowanie formy i treści komunikatów do różnych odbiorców. Poprawa umiejętności interpersonalnych i skuteczności komunikowania się.
- Zasady redagowania informacji prasowych i komunikatów. Budowanie właściwych relacji z przedstawicielami różnych mediów.
- Znajomość narzędzi komunikacji wewnętrznej i możliwości wykorzystywania ich w PR wewnętrznym.
- Diagnozowanie potencjalnych problemów organizacji i przygotowywanie algorytmów postępowania na wypadek kryzysu.
- Odpowiedni dobór personelu i budowanie sztabu antykryzysowego.
- Umiejętność oceny sytemu zarządzania w firmie.
- Umiejętność wyboru strategii marketingowej w firmie.
- Umiejętność oceny skuteczności działań PR.
- Umiejętność wyboru metody oceny skuteczności PR.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Po zakończonych zajęciach uczestnik Akademii otrzymuje dyplom studium akademickiego Akademii Public Relations wystawiany przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Dla osób posiadających wyższe wykształcenie istnieje możliwość uzyskania świadectwa studiów podyplomowych po spełnieniu wymagań określonych przez Studium Podyplomowe WSG.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy na kurs.
Egzamin/zaliczenie:
- zaliczenie na podstawie obecności i aktywnego udziału w zajęciach,
- test z wybranych zagadnień problemowych lub studium przypadku.
Termin i miejsce:
- tryb weekendowy/wieczorowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt:
- ścieżka grupowa i mieszana: 3 100 zł,
- ścieżka indywidualna: 3 500 zł.