Program:
1. Budowanie strategii public relations.
2. E-public relations.
3. Komunikacja społeczna.
4. Lobbing, sponsoring.
5. Ocena skuteczności public relations.
6. Podstawy zarządzania i marketingu.
7. Prezentacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
8. Public relations wewnętrzny.
9. Relacje z mediami.
10. Studia przypadku – spotkania z praktykami.
11. Techniki negocjacji.
12. Tożsamość wizualna – Corporate identity.
13. Tworzenie działu public relations w firmie.
14. Wizerunek organizacji i marki.
15. Zarządzanie sytuacją kryzysową.
16. Zarządzanie zespołem.
Cele:
Celem Akademii jest przekazanie wiedzy i umiejętności dotyczących: procesu budowania strategii Public Relations – znajomości wszystkich etapów procesu i badań oraz czynności niezbędnych na każdym etapie.
Cele szczegółowe:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Po zakończonych zajęciach uczestnik Akademii otrzymuje dyplom studium akademickiego Akademii Public Relations wystawiany przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Dla osób posiadających wyższe wykształcenie istnieje możliwość uzyskania świadectwa studiów podyplomowych po spełnieniu wymagań określonych przez Studium Podyplomowe WSG.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy na kurs.
Egzamin/zaliczenie:
- zaliczenie na podstawie obecności i aktywnego udziału w zajęciach,
- test z wybranych zagadnień problemowych lub studium przypadku.
Termin i miejsce:
- tryb weekendowy/wieczorowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt:
- ścieżka grupowa i mieszana: 3 100 zł,
- ścieżka indywidualna: 3 500 zł.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17