Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
730 zł
16 h
Program:
1. Planowanie: analiza otoczenia organizacji, wybrane metody zarządzania strategicznego (do wyboru: McKinsey, BCG, SPACE, TOWS/SWOT), strategia organizacji (misja, cele strategiczne, taktyczne, operacyjne).
2. Organizowanie: role menadżera, typy struktur organizacyjnych, projektowanie struktury organizacyjnej.
3. Motywowanie: metody i narzędzia motywacji.
4. Kontrola: kontrola i controlling działalności gospodarczej przedsiębiorstwa turystycznego.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 730 zł