Marketing w turystyce i hotelarstwie. MICE
730 zł
16 h
Program:
1. Prawne aspekty tworzenia, promocji i sprzedaży produktów turystycznych.
2. Narzędzia marketingowe i zastosowanie w hotelarstwie.
3. Plan marketingowy.
4. Instrumenty marketingu.
5. Segmentacja rynku.
6. Benchmarking.
7. PR i zarządzanie reputacją w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim.
8. Rynek MICE (rynek imprez, eventów).
9. Rola imprez MICE.
10. Oczekiwania organizatorów imprez.
11. Hotel jako podmiot kreujący rynek eventów.
12. Hotel jako uczestnik rynku eventów.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 730 zł