Nowoczesne techniki sprzedaży
Program:
1. Psychologia sprzedaży:
- postawa i przekonania
- analiza transakcyjna, a sprzedaż
2. Etapy procesu sprzedaży i pułapki, w które wpada handlowiec:
- problemy w sprzedaży
- trudne zagrywki klienta
3. Typologia klienta – socjotechniki sprzedaży.
4. Zarządzanie spotkaniem handlowym – kontraktowanie spotkania.
5. Poszukiwanie informacji poprzez taktyki zadawania pytań i proaktywne słuchanie.
6. Angażowanie klienta w proces sprzedaży i budowanie jego odpowiedzialności – przeprowadzanie rozmów handlowych.
7. Umiejętne reagowanie na sytuację handlową:
- klient wprowadza cię w błąd – nie daj się zwieść
- przyszłość sprowadź do teraźniejszości
- negocjowanie poprzez ustępstwo
8. Trudny klient – sztuka przyjmowania reklamacji:
- co niezadowoleni klienci mówią, robią i czego oczekują?
- przekształcanie klientów „terrorystów” w partnerów
Metody prowadzenia zajęć:
Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, nagrania audio, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej i skutecznej rozmowy handlowej z wykorzystaniem psychologii i właściwych strategii sprzedaży. Uczestnicy udoskonalą umiejętności w rozmowach handlowych oraz poznają nowe techniki i taktyki wspierających zdobywanie rzetelnych informacji od klienta.
Adresaci:
Osoby zajmujące się sprzedażą, zarządzaniem sprzedażą.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 400 zł