Program:
1. Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy?
2. Co zrobić by klienci wysłuchali argumentów?
3. Jak radzić sobie z obsługą Klienta w sytuacjach konfliktowych?
4. Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem?
5. Jak reagować na zarzuty ze strony klienta?
Świadectwo kwalifikacyjne
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy WSG.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 650 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17