Auditor wewnętrzny systemu zarządzania wg ISO 9001:2015
800 zł
16 h
Szkolenie realizowane jest przy współpracy z międzynarodową jednostkę certyfikującą Intertek Poland Sp. z o.o.
Intertek jest liderem w branży certyfikacji i badań. Zatrudnia ponad 42 000 pracowników w ponad 1 000 lokalizacji w ponad 100 krajach by zapewnić bezkompromisową jakość 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki procesom i kulturze zorientowanej na Klienta. Intertek Poland jest częścią Intertek Group plc (since 1885), globalnego lidera w badaniach i certyfikacji produktów, usług i procesów. Działalność w Polsce Intertek rozpoczął w 2004 roku i prowadzi ją z dwóch lokalizacji: Siedziby głównej w Warszawie oraz Laboratorium badawczego w Helenowie, niedaleko Płocka. W chwili obecnej świadczy kompleksowe usługi inspekcyjne, audytorskie, szkoleniowe, doradcze i badawcze dla przemysłu. W Polsce Intertek wspiera przedsiębiorstwa w zapewnieniu jakości i bezpieczeństwa produktów i usług od ponad 10 lat. Pomaga producentom i eksporterom w spełnieniu wymagań lokalnych rynków w zakresie badań i certyfikacji produktów i usług.
Program:
1. Powody nowelizacji normy ISO 9001.
2. Porównanie wymagań normy ISO 9001:2008 z ISO 9001:2015.
3. Omówienie struktury normy ISO 9001:2015.
4. Interpretacja wymagań zawartych w normie ISO 9001:2015.
5. Wyjaśnienie zasad zarządzania ryzykiem.
Cele:
- zrozumienie i umiejętność interpretacji wymagań znowelizowanej normy ISO 9001:2015
- zrozumienie zasad zarządzania ryzykiem i idei ciągłego doskonalenia.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa wystawiany przez międzynarodową jednostkę certyfikującą Intertek Poland Sp. z o.o.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Egzamin / zaliczenie:
Egzamin z wybranych zagadnień.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy / wieczorowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł