Pogadaj z pracownikiem – informacja zwrotna i rozmowy podsumowujące
350 zł
7 h
Program:
MODUŁ I: Przygotowanie do rozmowy:
- Po co przygotowywać się do rozmowy?
- Kilka słów o nas i o innych – różnica w postrzeganiu siebie i innych – ćwiczenie,
- Jak przygotować się do rozmowy? – cele, potrzeby – omówienie narzędzi,
- Ocena – co to znaczy? – dyskusja,
- Co czuję przed rozmową? – ćwiczenia,
- Informacja zwrotna a rozmowa podsumowująca -omówienie, wymiana doświadczeń.
MODUŁ II: Przeprowadzenie spotkania:
1. Informacja zwrotna:
- Krótko o wzajemnej komunikacji,
- W jakich okolicznościach udzielamy informacji zwrotnej? – dyskusja, ćwiczenia,
- Jak szybko powiedzieć to, co ważne? - informacja zwrotna dobra i zła – omówienie, ćwiczenia.
2. Rozmowa podsumowująca:
- Rozpoczęcie rozmowy – jak się do tego zabrać, co jest najtrudniejsze? Omówienie, dyskusja,
- Prowadzenie rozmowy – główne elementy, emocje, fakty, metody, chwalenie i upominanie – omówienie i ćwiczenia,
- Trudne zachowania podczas rozmowy, kiedy poziom cierpliwości się obniża,
- Podsumowanie i zakończenie spotkania – czyli co robimy od jutra? Wspólne ustalenia i cele.
3. Ocena roczna:
- Krótkie omówienie,
- Różnica pomiędzy oceną roczną i rozmową podsumowującą,
- Wady i zalety .
MODUŁ III: Po rozmowie:
- Podsumowanie wniosków i wyników spotkania z daną osobą – omówienie, dyskusja,
- Przygotowanie planów i celów do realizacji przez pracownika, informacja do pracownika – narzędzia.
Cele:
Zrozumienie sensu prowadzenia takich spotkań – po co to robimy? Określenie głównych założeń i celów do realizacji – co chcemy przez to uzyskać, do czego to jest potrzebne? Uświadomienie, co się z nami dzieje i co dzieje się z pracownikiem w tym czasie – emocje nasze i Wasze.
Adresaci:
- właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy komórek organizacyjnych,
- osoby odpowiadające za grupy robocze, projektowe i zespoły pracownicze,
- osoby ciekawe siebie i przygotowujące się do ważnych rozmów – również z bliskimi.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 7,
- tryb weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 350 zł
Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Santander Bank Polska
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: „Opłata za szkolenie Pogadaj z pracownikiem – informacja zwrotna i rozmowy podsumowujące”