Social media w biznesie
805 zł
Program:
1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:
- trendy w Polsce
- trendy na świecie
- dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi
- case study – jak to robią najlepsi?
2. Strona na Facebooku:
- kim jest użytkownik Facebooka w Polsce?
- aktualne zmiany w algorytmie
- jak prowadzić skuteczną komunikację z fanami
- sposoby na pozyskanie fanów – płatne i darmowe
- case study – jak to robią najlepsi?
3. Konto na Instagramie:
- kim jest użytkownik Instagrama w Polsce?
- zasady używania hashtagów
- posty, które angażują
- video na Instagramie
- jak wykorzystać InstaStory?
- aplikacje na Instagrama
- case study – jak to robią najlepsi?
4. Konto na Twitterze:
- kim jest użytkownik Twittera w Polsce?
- zasady skutecznej komunikacji na Twitterze
- video, grafika, tweet, retweet – co jest najlepsze dla Twojej firmy?
- case study – jak to robią najlepsi?
5. Konto na Youtube:
- kim jest użytkownik Twittera w Polsce?
- Youtube nie tylko dla vlogerek makijażowych
- video marketing jako wsparcie działań marketingowych
- case study – jak to robią najlepsi?
6. Konto na LinkedIn:
- kim jest użytkownik LinkedIn w Polsce?
- co wybrać: profil osobisty czy firmowy
- zasady tworzenia treści na LinkedIn
- publikowanie artykułów na LinkedIn
- wsparcie marki eksperta – Slideshare
7. Wybór najlepszego kanału społecznościowego:
- strategia działań w mediach społecznościowych
- gdzie są Twoi klienci?
- przygotowanie kalendarza publikacji
- narzędzia pomocne w publikowaniu postów w wielu miejscach
- case study – jak to robią najlepsi?
Cele:
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie dają media społecznościowe. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi trendami w social media, zasadami komunikacji i wyboru kanałów odpowiednich dola jego biznesu. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił wybrać odpowiednie dla siebie i swojego biznesu konto sposób efektywny prowadzić konto na Instagramie, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie