Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Social media w biznesie

805 zł

Program:

1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:

  • trendy w Polsce
  • trendy na świecie
  • dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi
  • case study – jak to robią najlepsi?

2. Strona na Facebooku:

  • kim jest użytkownik Facebooka w Polsce?
  • aktualne zmiany w algorytmie
  • jak prowadzić skuteczną komunikację z fanami
  • sposoby na pozyskanie fanów – płatne i darmowe
  • case study – jak to robią najlepsi?

3. Konto na Instagramie:

  • kim jest użytkownik Instagrama w Polsce?
  • zasady używania hashtagów
  • posty, które angażują
  • video na Instagramie
  • jak wykorzystać InstaStory?
  • aplikacje na Instagrama
  • case study – jak to robią najlepsi?

4. Konto na Twitterze:

  • kim jest użytkownik Twittera w Polsce?
  • zasady skutecznej komunikacji na Twitterze
  • video, grafika, tweet, retweet – co jest najlepsze dla Twojej firmy?
  • case study – jak to robią najlepsi?

5. Konto na Youtube:

  • kim jest użytkownik Twittera w Polsce?
  • Youtube nie tylko dla vlogerek makijażowych
  • video marketing jako wsparcie działań marketingowych
  • case study – jak to robią najlepsi?

6. Konto na LinkedIn:

  • kim jest użytkownik LinkedIn w Polsce?
  • co wybrać: profil osobisty czy firmowy
  • zasady tworzenia treści na LinkedIn
  • publikowanie artykułów na LinkedIn
  • wsparcie marki eksperta – Slideshare

7. Wybór najlepszego kanału społecznościowego:

  • strategia działań w mediach społecznościowych
  • gdzie są Twoi klienci?
  • przygotowanie kalendarza publikacji
  • narzędzia pomocne w publikowaniu postów w wielu miejscach
  • case study – jak to robią najlepsi?

Cele: 
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie dają media społecznościowe. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi trendami w social media, zasadami komunikacji i wyboru kanałów odpowiednich dola jego biznesu. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił wybrać odpowiednie dla siebie i swojego biznesu konto  sposób efektywny prowadzić konto na Instagramie, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.

Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI