Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Zarządzanie skoncentrowane na rezultat

1 550 zł 16 h

Program szkolenia:

Moduł 1 Istota przywództwa – wizja i rola szefa

  • Mapa kompetencji menedżera
  • Style zarządzania i ich efektywność
  • Schematy w zarządzaniu – przeformułowanie

Moduł 2 Zarządzanie skoncentrowane na rezultat – wprowadzenie

  • Założenia zarządzanie skoncentrowanego na rezultatach
  • Kolejność działań w koncepcji ROM
  • Jak dobrze postawić cel – zasada SMART
  • Rola nastawienia w pracy menedżera - postawa proaktywna a postawa  reaktywna

Moduł 3 Zarządzanie zespołem skoncentrowane na rezultat

  • Istota zespołowości
  • Korzyści pracy w zespole – efekt synergii
  • Typologia zespołów w oparciu o dwa wymiary: siła więzi i zadaniowość
  • Team, Set, Towarzystwo Wzajemnej Adoracji, Dramat
  • Dobór osób w zespole – pułapki w procesie tworzenia zespołu
  • Dynamika procesu grupowego – kierunki rozwoju
  • Role podejmowane przez członków zespołu
  • Działania sprzyjające efektywnemu funkcjonowaniu zespołu

Moduł 4 Narzędzia zarządzania w metodzie ROM

  • Cykl komunikacyjny – podstawowe narzędzie w ROM
  • Komunikacja w organizacji: kanały komunikacyjne, efektywne przekazywanie informacji, jasność sytuacji komunikacyjnych
  • Bariery w komunikacji – błędy w przepływie informacji
  • Reguły tworzenia umów na rezultat
  • Rozmowa planująca
  • Rozmowa monitorująca – coachingowe metody udzielania wsparcia
  • Rozmowa oceniająca
  • Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej

Moduł 5 Współpraca w metodzie ROM

  • Aktywne poszukiwanie współpracy
  • Szanse i pułapki rywalizacji
  • Wygrywająca taktyka współpracy WIN-WIN
  • Metody budowania współpracy ukierunkowane na rezultat
  • TOP TEN zasad współpracy w metodzie ROM

Cel szkolenia:

Szkolenie polegające na doskonaleniu umiejętności menedżerskich w kontekście Zarządzania Zorientowanego na Rezultat.

W ramach szkolenia szczególny akcent położony zostanie na:

  • rozwój postaw przywódczych,
  • ukształtowanie otwartości na zmiany,
  • rozwój umiejętności koordynowania działań zespołów w kierunku wyznaczonych celów,
  • rozwój kompetencji w zakresie planowania i realizowania cyklu komunikacyjnego w zarządzaniu,  
  • rozwój umiejętności w obszarze przygotowania i prowadzenia rozmów planujących, monitorujących i oceniających z podwładnym,
  • nabycie umiejętności skutecznego motywowania do współpracy w zespole.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając 
formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16,
- tryb: wieczorowy/weekendowy,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt: 1 550 zł

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI