Komunikacja interpersonalna w pracy socjalnej
800 zł
16 h
Program:
1. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej.
2. Komunikacja niewerbalna.
3. Komunikacja werbalna.
4. Umiejętność słuchania, zadawania pytań i udzielania informacji zwrotnych jako podstawowe elementy udanej komunikacji słownej.
5. Zalety, wady i przeszkody w komunikowaniu się.
6. Umiejętności interpersonalne w pracy z różnymi grupami klientów pomocy społecznej.
Cele:
Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności komunikacyjnych pracowników socjalnych. Kursanci zdobędą umiejętności budowania relacji w kontakcie z klientem pomocy społecznej, która posłuży realizacji celów klienta i instytucji. Program kursu zapewni zdobycie umiejętności prawidłowej i efektywnej komunikacji z rodzinami dysfunkcyjnymi oraz pomocy w budowaniu poprawnych relacji pomiędzy członkami rodziny.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników instytucji pomocy społecznej.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: wieczorowy / weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł