Komunikacja i praca z klientem
575 zł
Program:
1. Istota profesjonalizmu w pracy z klientem.
2. Wyznaczniki jakości.
3. Etapy rozmowy z klientem – nawiązywanie relacji, rozpoznanie potrzeb, przedstawienie możliwości i przyjęcie celów oraz planu działania.
4. Komunikacja jako główne narzędzie pracy z klientem.
5. Bariery w komunikacji i jej uskutecznianie.
6. Typologia klientów.
7. Metaprogramy w obsłudze klienta.
8. Praca z obiekcjami i trudnościami.
Cele:
Przygotowanie do pracy z klientem w oparciu o wyznaczniki jakości i profesjonalizmu. Poznanie metod i narzędzi prowadzenia rozmowy z klientem. Wzmocnienie skuteczności komunikacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta.
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie