Employer Branding – jak stworzyć silną markę pracodawcy
690 zł
Program:
Moduł I:
- Czym jest Employer branding?
- Dlaczego jest ważny?
- Pracownik ambasadorem firmy
Moduł II:
- Ogłoszenie o rekrutacji, które angażuje
- Planowanie działań komunikacyjnych
- Case study – jak to robią najlepsi?
Moduł III:
- Employer branding wewnętrzny
- Budowanie marki pracodawcy podczas rekrutacji
- Dlaczego działania podczas wdrażania pracowników są ważne
- Jak efektywnie komunikować się z pracownikiem?
- Jak wzmocnić identyfikację pracownika z firmą?
Moduł IV:
- Employer branding zewnętrzny
- Działania online, które przyciągną pracowników
- Employer branding w mediach społecznościowych
- Case study – jak to robią najlepsi?
Moduł V:
- Jak stworzyć strategię employer brandingową?
- Jak połączyć strategię EB ze strategią firmy?
- Storytelling w organizacji
- Kultura organizacyjna firmy – jak ją komunikować?
Moduł VI:
- Analiza wizerunku wewnętrznego firmy
- Analiza wizerunku zewnętrznego firmy
Cele:
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najnowsze trendy w budowaniu marki pracodawcy. Zapoznają się z zasadami employer brandingu wewnętrznego i zewnętrznego, które pomogą im pozyskać najlepszych pracowników na rynku. Dowiedzą się, jak komunikować wartości marki w nowych mediach i jak stworzyć strategię employer brandingową.
Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu HR oraz public relations odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie.
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie