Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Employer Branding – jak stworzyć silną markę pracodawcy

690 zł

Program:

Moduł I:

  • Czym jest Employer branding?
  • Dlaczego jest ważny?
  • Pracownik ambasadorem firmy

Moduł II:

  • Ogłoszenie o rekrutacji, które angażuje
  • Planowanie działań komunikacyjnych
  • Case study – jak to robią najlepsi?

Moduł III:

  • Employer branding wewnętrzny
  • Budowanie marki pracodawcy podczas rekrutacji
  • Dlaczego działania podczas wdrażania pracowników są ważne
  • Jak efektywnie komunikować się z pracownikiem?
  • Jak wzmocnić identyfikację pracownika z firmą?

Moduł IV:

  • Employer branding zewnętrzny
  • Działania online, które przyciągną pracowników
  • Employer branding w mediach społecznościowych
  • Case study – jak to robią najlepsi?

Moduł V:

  • Jak stworzyć strategię employer brandingową?
  • Jak połączyć strategię EB ze strategią firmy?
  • Storytelling w organizacji
  • Kultura organizacyjna firmy – jak ją komunikować?

Moduł VI:

  • Analiza wizerunku wewnętrznego firmy
  • Analiza wizerunku zewnętrznego firmy

Cele: 
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najnowsze trendy w budowaniu marki pracodawcy. Zapoznają się z zasadami employer brandingu wewnętrznego i zewnętrznego, które pomogą im pozyskać najlepszych pracowników na rynku. Dowiedzą się, jak komunikować wartości marki w nowych mediach i jak stworzyć strategię employer brandingową.

Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu HR oraz public relations odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie.

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI