Storytelling – przyciągnij klientów dzięki opowiadaniu historii
805 zł
Program:
Moduł I:
- Czym jest storytelling?
- Kiedy historia jest „dobra”
- Przykłady historii, które poruszyły świat
Moduł II:
- Monomit i archetyp, czyli jak budować historie
- Mit założycielski w firmie
- Odpowiedni typ narracji
Moduł III:
- Zasady budowania historii
- Początek, który wciąga
- Rozwnięcie, które angażuje
- Zakończenie, które pozostaje w pamięci
- Bohater, który ma znaczenie
Moduł IV:
- Historie, które sprzedają
- Storytelling w budowaniu marki osobistej
- Storytelling dla liderów
Moduł V:
- Jak przedstawić wartości firmy w opowieści?
- Storytelling w mediach społecznościowych
- Podstawy wystąpień publicznych i prezentacji
Cele:
Apple, Ford, Lego, Coca Cola, Ikea - co łączy te marki? Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monomit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizują, jak robią to najwięksi i najlepsi. Nauczą się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, menadżerów, PRowców, freelancerów i osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
Metody prowadzenia zajęć:
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
- Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
- Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
- Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
- mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie