Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Storytelling – przyciągnij klientów dzięki opowiadaniu historii

805 zł

Program:

Moduł I:

  • Czym jest storytelling?
  • Kiedy historia jest „dobra”
  • Przykłady historii, które poruszyły świat

Moduł II:

  • Monomit i archetyp, czyli jak budować historie
  • Mit założycielski w firmie
  • Odpowiedni typ narracji

Moduł III:

  • Zasady budowania historii
  • Początek, który wciąga
  • Rozwnięcie, które angażuje
  • Zakończenie, które pozostaje w pamięci
  • Bohater, który ma znaczenie

Moduł IV:

  • Historie, które sprzedają
  • Storytelling w budowaniu marki osobistej
  • Storytelling dla liderów

Moduł V:

  • Jak przedstawić wartości firmy w opowieści?
  • Storytelling w mediach społecznościowych
  • Podstawy wystąpień publicznych i prezentacji

Cele: 
Apple, Ford, Lego, Coca Cola, Ikea - co łączy te marki? Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monomit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizują, jak robią to najwięksi i najlepsi. Nauczą się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.

Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, menadżerów, PRowców, freelancerów i osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.

Metody prowadzenia zajęć:

  • Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
  • Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
  • Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
  • Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
  • mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie

  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C005

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI